Site Overlay

Info en inschrijvingen

Nieuwsgierig naar het KAZ?

Ben je op zoek naar een toffe secundaire school waar je samen met je vrienden jouw persoonlijkheid kan ontwikkelen? Overweeg je om van middelbare school te veranderen? Dan ben je van harte welkom op het KAZ! Als je dat wil kan je je ook meteen aanmelden voor jouw inschrijving.

We hebben al verschillende succesvolle rondleidingsdagen achter de rug, maar wie dat wenst kan op vrijdag 20 juni ook nog bij ons terecht. Jouw moment reserveren kan via de link hieronder.

Ik laat me graag rondleiden op 20 juni.

Hier verneem je hoe het er in het eerste jaar aan toe gaat en kom je alles te weten over ons modulair studieaanbod en onze vernieuwende onderwijsaanpak. Onze algemene infobrochure met het studieaanbod van het eerste tot en met het zevende jaar (editie 2025-’26) vind je hier.

Vanuit jouw zetel kan je ook een kijkje nemen in onze school. Klik op het beeld hieronder en kom binnen.

Het KAZ door de ogen van de leerlingen

Onze vierdes trokken met de camera de school rond en gingen toen ook bij onze eerstejaars langs: het KAZ door de ogen van de leerlingen….

Wenst u uw kind(eren) in te schrijven?

Voor het eerste jaar

Van harte bedankt voor uw interesse in onze school. Plant u een inschrijving bij ons in het eerste jaar? Dan vindt u hier het formulier, waarin u ons de inschrijvingsgegevens van uw kind voor het schooljaar 2025-2026 kan bezorgen.

Ik wil graag mijn kind inschrijven voor het eerste jaar.

Voor de overige jaren

Vanaf nu staan de inschrijvingen ook open voor het tweede t.e.m. het zevende jaar.

Heeft u verder nog vragen over onze school, het studieaanbod of over de inschrijving van uw kind, aarzel ook dan niet om van u te laten horen.

Inschrijven aan onze basisschool

We bieden op onze campus ook kleuter- en lager onderwijs aan. Wenst u meer informatie over onze basisschool of denkt u er aan uw kind bij ons in te schrijven? Neem hiertoe dan contact op met de directie van BS.KAZ.

Copyright © 2025 GO! atheneum Zottegem. All Rights Reserved.